ysmnnnn 30+3 bende ama çok ağrılarım var belim kasıklarım çok ağrıyor 😣 idrar enfeksiyonu çıktı acaba ondanmıdır diye düşünüyorum 😣 valla 30 haftaya girdiğimden beri hep ağrılıyım normalde okadar rahattım ki bu haftaya kadar herşeyimi yapıyordum şimdi ağrılardan çok zor 😔