aylaacetin elams1 bizde 27+4 teyiz ☺️ Şuan en iyi en rahat günlerim alışverişe verdim kendimi 😂 Eksikleri biran önce tamamlamak istiyorum bugün dolap şifonyer beşik ve arabasınıda sipariş vericem onlar gelince sanki biticekmiş gibi geliyor 🙈 bide eşimden şunu alcam bunu alcam derken artık utanıyorum niye utanıyosam ikimizin çocuğu sonuçta 🤷🏼♀️
aylaacetin Emine071 çatlak olcağı için mi kaşınıyosun yoksa karaciğer enzimlerin mi yüksek? Eğer gerildiğin için kaşınıyosan sakın kaşıma çatlarsın bol bol nemlendir vücudunu ☺️
Sedamehmet AyEr canım erken doğum riskin ne zamandır var benim de bugünkü kontrolde çocuk çok aşağıda dedi
Selviliker Sedamehmet benim de geçen hafta çok aşağıda dedi hatta baş çevresini ölçemedi. Yemek WC haricinde kalkma dedi. Senin kaçıncı haftan?
Gul-41 elams1 selam canm 28+0 benim bebek makat pozisyonunda yani poposu asagida basi yukarda ve altıma inanilmaz baski veriyor korkuyorum aksi bisey olup erken dogumdan falan
elams1 Gul-41 inşallah bişey olmaz ama Doğuma kadar dönmezse normal Doğum olmayabilir hayırlısı olsun
Asena2610 Sdnll ayni haftayiz canim benimde 3 temmuz vallahi ya o kadar mükemmel ki bu haftalar en zor kismida o yikamak utulemek onlarida atlatrsan birseyin kalmaz canım bizimkinin Dolabi bile hazir cinsiyetiniz ney ☺
Sdnll Asena2610 ya bakalım ne zaman gelecekler🙈 hangi deterjanla yıkadın çamaşırları ben almadım hala karar veremedim. Oğluşum olcak nasipse sizin cinsiyet ne?
Anneyimmmmm GzmAcr bir şey sorabilirmyim acaba. bende 26+3 haftalık hamileyim acaba erken doğum riskini doktor neye bakarak anlıyor yani hiç bilmiyorum sürekli usg den bakarak anlayamaz değil mi yani bana hiç deteylı bilgi vermiyor ondan bilmiyorum sizin herhangi Bi rahatsızlık dolayısıylamı erken doğum riskiniz
elams1 Anneyimmmmm ultrasondan rahşm ağzına bakıyorlar bide nst çekiyorlar sancı var mı sancı varsa rahim ağzın açıksa yani açılman varsa erken Doğum riskin bar diyorlar
GzmAcr Anneyimmmmm Bebek kontrolüne gittigimde Doktorum ultrasondan rahim agzinada bakmisti 20.Haftalardan itibaren bakiyordu sürekli bendede zaten 25.Haftadan itibaren kisalma oldugunu söyledi hersey normaldi ondan önce bide nst cekiyorlar sancilarini ölcmek icin.. Eger icinde bi korku varsa sende Doktoruna bi danis isterseniz bu konu hakkinda
Nasirliiii elams1 Selam bizde 27+1 olduk kizimla 😍 Bende memlekete gitmek icin gun sayiyorum 🙏Kizima hic bir sey alamadim daha Rabbim yardim eder insAllah alirim🙏Rabbim saglikli bebeyimizi kucagimiza almayi nasib etsin insAllah bu aylarda karin alt kisminda agrilar oluyomu sizde de??
NimetDilmen elams1 28+4 üm. 15 temmuz qözüküyo doqum ❤ Şuan çok şükür iyi qidiyo. Sadece yurudüqüm zaman çabuk yoruluyorum onun dışında cok şükür iyiyiz 😍
elams1 ipeksi aminn canım ilk gebeliğim ve Doğum beni korkutuyor açıkçası neyle karşılaşacağımı bilmemek daha kötü
Sedamehmet AyEr benim de iki gündür alt tarafta coo ağrım var dün kontrolüm vardı Çocuğun başı çok aşağıda dedi progestan başladık bir de varis var mı dedi eve geldim baktim varis oluşmuş haftaya kontrole gel dedi bende ise gitmemeyi düşünüyorum artık 29. Haftadayim