Yade Pkzsntrk 29 da girdim plesanta yaşlanması damarlarda direnç vs. Bu sebeplerden dolayı. Normalse daha geç başlanıyor
kocisininprensesi Pkzsntrk sancım vardı o yüzden gitmiştik. 28. Haftamdaydı çekildi sonra 33 te yine sancıdan dolayı çekildi 33 ten beri 38 olduk her hafta çekiliyoruz canım. Sancı var da açılma yok
Nurhydr Minedemir15 selamlar benim de plasentam aşağıda ama rahim ağzına yakın tam kapatma durumu yok bu durumda da sezaryen mi yapıyorlar.
Minedemir15 Nurhydr sizin ki çıkma ihtimali var eğer yukarı çıkarsa normal doğum çıkmazsa sezeryan olacak mecbur bnm rahim ağzında kaç haftalıksın cnm