Ersozburcin Pkzsntrk biraz sancım var gibiydi doktorum o yğzden 32 de başladı nstyr ama sıkıntı yoksa 35 te falan yapmaya başlıyorlarmış
edagoktug53 Pkzsntrk yoktu canım arastırma hastanesine gittim 32den sonra nstye sokuyolarmıs. Her türlü ihtimale karşı