Minedemir15 Pkzsntrk plasenta rahim ağzında normal doğum sırasında çok kanaman olacak durduramayız ölüm riski var mecbur sezeryan cnm😢
Pkzsntrk Minedemir15 anladım canım aman sağlıklı bı sekılde Kavusta sezeryanda bı Doğum hatta o daha zor bence gecmıs olsun
Nurhydr Minedemir15 selamlar benim de plasentam aşağıda ama rahim ağzına yakın tam kapatma durumu yok bu durumda da sezaryen mi yapıyorlar.
Minedemir15 Pkzsntrk bebeğim iyi olsunda hiç bişi istemiyorum sezeryan olan bn tek değilim zaten bütün risk bnde normal hastanede doğumumu yapamazlar araştırma olmak zorunda en ufak hata hayatıma mâl olur
Pkzsntrk Minedemir15 aynen canım önemli olan senın ve bebeğinin sağlığı dogum sekli önemli değil İnan’ kavuştuktan sonra 🤗
semrakarahan Pkzsntrk ilk 29. haftamda girdm erken dogum riskim vardi ama zaten 31 den sonra giriliyor die biliyorum