FatmanurCo Ben son anda dr değiştirdim 35ten sonra Elif hanıma başladım normalde medipole gitmiyordum. O yüzden o haftalarda bi tahlil bişey olmadığı için bişey diyemiyorum. Sadece bir kez idrar tahlili istedi onda da burda yaptır gibi hiçbişey söylemedi ben direk sordum sağlık ocağından olur mu diye tabiki olur dedi hiç sorun yapmıyor zaten kendini ifade edersen hiç zorlamaz. Zaten 9 gün muayene süresi var istersen her gün git muayene ücreti vermiyosunbir kez verince. sadece nst leri veriyorum ben 9 gün içersinde bazen onu da almıyorlar. Bu arada pazartesi yatışım yapılıyor inşallah doğumdan sonra da anlatırım 😂