Deletedmom667 Kelebek44 bır dunya sey cıkarmıslar cıkısta sunu yaptık bunu yaptık diye odeme istemişler.. Misal en basıtı bebekte solunum skntısı vardı hava verdık bu en masumu..
Emeeelll Kelebek44 şikayet ettim sonunda bi türlü randevu yok. Doktorumla da konuştum muayeneden çıkar çıkmaz randevumu alıyorum. Böyle bi sistem yok hastane aşırı yoğun
Reina FatmanurCo orda Kadriye hanımda doğum yaptım. Mükememl bi ekibi var👍🏽 Ayeıca kızım küvezde kaldı hemşireler çok tecrübeliydi
Reina Berraaa18 yok artık ya🙄 kim nasıl çocuğu küvezde tutacak? Kızım 18 gün küvezde kaldı 1 lira ödemedim. Nasıl bi yorum bu vala şaşırdım.
kopurenkahve FatmanurCo Sedef hanımın hastasıyım çok sakin ve işinin ehli çok zor bir hamilelik geçirmemesi rağmen bu süreci güzel yönettiğini düşünüyorum
Duruelg Kızlar yarın için Sedef Hanıma randevu aldım. Doğum yapan arkadaşlar değerlendirmelerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim. kopurenkahve