Berraaa18 zorunlu olarak sezeryan yapıyorlarsa ücrette artma olmuyor, ayrıca bildiğim kadarıyla bebek küvezde kalırsa SGK ödüyor zaten hastadan ek ücret talep etme hakkına sahip değiller. Bende sezeryan yanlısı olmayan bir doktorla devam etmek istiyorum hakkımızda hayırlısı😌