Fatma1992 ben 11 haftalığım dün kasık agrım vardı baya gidip geliyordu ama uzun süre yoktu birden olunca tedirgin oldum ve acile gittim.hemen serum ve iğne yaptılar rahimde kasılma var dedi doktor.şükür ki serumdan sonra geçti agrı dikkatli olun derim.bana da kasık agrısı normal dediler ama riske atamazdım ki iyiki gitmişim.annelik iç güdüsü demekki.