cansn99 Yusufum04 doktora görün derim kusma çok kötü zayıflamışsındır sen gerçi bende 4 kg zayıfladım ama
PembeKoala Bende 12+4 haftalık hamileyim doktorum ikiliye gerek yok çünkü kesin sonuç vermiyor riskli olanların normal çocukları da olabiliyor bu senin aklını karıştırmasın en iyisi 1 ay sonda detaylı bakarız dedi zaten gerekli ölçümleri kendide yaptı anormal bi durum görmedi çok şükür 🙏
DemetDigesu Bende 13 haftalık oldum kuzlar ıkılı testı banada onermedı dr nıfty yaptırdım cok sukur temız cıktı bu testten dolayı cınsoyetıde pgrendık %100 asla degısmez dedı 🌸🎀
Berna1907 Ayserose bende oyle bişi yok sivilcelenme falan 12. Haftamdayım bende dun doktoruma gorundum kıza benzettigini soyledi😍