Gulsum2308 hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻😍🐥🐣💙 bende 36+5 günlüğüm pazartesi 37+3 olacağım kontrolüm var bana sana pazartesi geldiğinde normal Doğum yapıp yapamayacağını söyleyeceğim dedi de doktorum bebek normal Doğum pozisyonunda zaten acaba çatı mı yapacak diye düşündüm ondan sordum size de çok sağ olun🙏🏻🤗