MuhammedAliCennet MucizemmmLiya normal mi bekliyorsunuz dogumunuzu şikayetleriniz var mı benimde son 8 ama bi belirti yok gibi sadece çatı kemigi ağrısı yaşıyorum onun dışında bir şey yok :)))
MucizemmmLiya MuhammedAliCennet evet cann normal dogum insAllah bekliyorum agri günlük oluyor günlük yürüyorum daha cok agriyor yani iyi brsy aslinda doguma yaklasdigmi hisediyirum
Seherrmina RdvnMlkn şafak doğan güneş 😁 Allah izin verirse sabah sezeryan oluyorm cnm dua edin bana iyi geçsin inşallah
MuhammedAliCennet Gulsum2308 Hayır olmadım devlete gittiğim için çatı muayenesini sancı varsa yapıyorlar .