Cansu08 RdvnMlkn son 14 ama artık gelsin istiyorum. Midem çok yanıyo. Oturup kalkmak eziyet. Evde oturmaktan sıkıldım. En iyisi gelsin ☺️
Gulsum2308 Elvn benimde şu an normal gözüküyor ama daha çatı muayenesi olmadım canım sen oldun mu? Bir de bebeğin kafa ve karın çevresi 1 hafta önden gidiyomuş iri bi bebekmiş eğer 40. Haftasına kadar beklerse normal doğum zor dedi 🤷🏻♀️