pinarsvcn Doktora danışmadan zaten bişey yapamam . Hala kanser riskim bulunmakta su içerken bile adama mesaj atıyorum ona göre içiyorum mesela , dün aradığımda ufak ufak ye dedi midenin istediğini ye dedi ama midem hiçbirsey istemiyor. İlk 3 ay beslenmek o kadar da önemli değil kendini çok zorlama diyo adam . Ama iyice vücut direncim gitti 😔 Kusamadigim zamanda o kadar çok rahatsız ediyor ki içeride mecburen kendimi kusturacak birşeyler deniyorum. Yoksa uyuyamıyorum bile , dün bir bardak su içtim onu çıkarmadan rahat uyuyamadim