Merve612506 Hayatım enteresan bişey oldu bugün 8 haftama girdim, sabah o kötü bulantılarim yoktu simit peynir falan yedim hatta öğlen de kuruyemiş yedim , Su da içtim ama akşam yemeğinden sonra bı kipraaşma oldu. Böyle devam ederse bir hafta sonra kontrolüm var ilaç yazdırıcam ya da doktor uygun görürse yazar , ilk 3 ay ilaç da kullanmak istemiyorum ama bulantılarla baş etmenin başka bı yani yok 🤦