oykusss bu çok normal ben evde yemek yiyenlere kızıyordum 15. Haftadayım hala daha kusuyorum doktorun sana dramamine yada zofer tablet yazsın iyi geliyor dramamine tansiyon düşürüyor ama mide bulantısına çok iyi geliyor ben serumlarla beslendim bi ara geçti zannettim geri döndü kabus gibi