CemileAtaAktan Bızde ıstanbuldayız ama daha doguya gıtme nıyetımız yok benım zorunlu hizmetim bitmeden gidemeyız zaten daha tercıhler de yapılmadı 🙂 o yüzden dogum filan burda olcak ☺
MerveTaer Domatesimm ben aslen diyarbakırlıyım ama doğma büyüme İstanbul Diyarbakır’ı beğeniyorum açıkçası
Domatesimm MerveTaer aynen Diyarbakır güzel 👍🏻 Hem Diyarbakırda görev süresi daha kısa diye biliyorum. Bi de yemek kültürü olarak Diyarbakır bence açık ara önde gider 🙊 ben kendim Mardin’de çalıştım Mardin’i çok sevmiştim. Urfadan daha çok sevdim🙈
damlaikan Biz geçen atama döneminde geldik Muş’a 😫 Doğum allah izin verirse İstanbulda doğup büyüdüğüm yere Beşiktaş’a annemin yanına gideceğim
Elifs damlaikan benim esim de polis.tercihlerimize yazmayi dusunuyoruz muşu.memnun musunuz nasil bir il