Ncznbaby Bize geldi tayin Doğuya tercih yapcaz doğumum ağustos başı , taşınma işi , Doğum doktoru nasıl bulcam hiç bilmiyorum ☹Kafamda deli sorular 🤔🤔
Roses Ncznbaby aynı durumdayız uyuyamıyorum bile haziran sonu temmuz başı doğum ne zaman açıklarlar ne zaman gideriz diye içim içimi yiyor
Minnakanne PasaninAnnesi Zeze03 MUsa-ESraDursun Pinarsalih Ne cok diyarbakır gurbetcileri varmis. 🤗🤗😍
Asafff Biz geçtiğimiz yaz Ağrı ya tayin geldik 4 yıl kalacaz bende 112 deyim ve Doğum için ailemin yanına geldim Kayseri’de yapacam nasip olursa doğumu ama bizim hayatlarımız tam bir rezillik valla ne yerimiz belli ne yurdumuz
Meliss Asafff Merhaba! Canım bende Mersin 112 deyim 7 haftalık gebeyim eşim de polis tayin isteyecez doğuya seni cok iyi anlıyorum 😔
SimgeAydn Bende asker eşiyim. Antepteyiz ve doğu sayılmıyor. Tercih yaptık bakalım doğuya gidecez mayısta belli olacak. Ağrı-Kars-Mardin-Hatay yazdık. Oralarda görev yapan var mı acaba ??
MerveTaer Doğuda daha iyi dayanışmanın olduğunu söylüyorlar buradan Diyarbakır’a tayini çıkmış kişiler dönerken pişman olmuşlar
cansuece Bizde batıdayız doğuya gidicez inşllh ama daha tercih zamanı belli olmadı herkes için hayırlısı olsun inşllh 🙏