Rabiaaa incikevsr valla bize de geldi bizde nereyi secsek DİE dusunyrz inşallah bebisimm şansına güzel bi yer gelir allhin iznyle🙏
DilekAlkanat Kizlar bizimde geldi tercih yapicaz ve ben haziranda dogum yapicam insallah bu yil cikmaz sark.
MerveTaer Seda42 anladım heyecanla beklicem ya şimdi çocuk olacağı için artık okulunu falan düşünüp istememiz lazım dedim 4 senedir erteliyor eşim şarkı
Seda42 MerveTaer bizim de geldi şark ama kızımızi dusunuyoruz hastane okul nasil olacak diye hakkımızda hayırlısı olsun inslh
Zeze03 MUsa-ESraDursun bende başka bi doktor bakıcam bide Fatma hanıma gideyim bakalım 🤔 siz memnun musunuz
BurcuSimsek Bende Mersin de yaşıyorum polis eşiyim ve 6 haftalık hamileyim ama buraya yeni geldiğimiz için doktoruma karar vermekte zorlanıyorum çünkü hiçbir bilgim yok buradaki hastaneler ve doktorlar ile ilgili..