Duuyguum alyavetuna Ayşe kız birşey sorucam sana iki kere folik asit içtim bi sakıncası olur mu acaba fazlası da zarar mış sanırım unuttum sandım 🤦♀️
alyavetuna Duuyguum tek bi günden bişey olmuyo kuzum ben de bazen çift çift ictim doktor dikkat et bundan sonraki zamanlarda bişey olmaz demişti. Bende guatr halına benziyo bir sabah bir akşam icmisim😂
Tua Whiteangel111 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim direk gittim kese görüldü çok şükür 15 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi doktorum 7 haftalıkken kalp atımını duydum 🙏🏻 Şuan 25 haftalık olduk ♥️
Fdnlkmn [bilinmeyen] geç döllenme olabilir mi öyle olması için dua ediyorum geriden geliyorsak geçen hafta duymamam normaldir diye iyi düşünüyorum bakalım hayırlısı Rabbim bebeğimi bana bağışlar bu defa inşallah 🤲🏼
Fdnlkmn [bilinmeyen] bugün de duyamadık maalesef geçen hafta biraz da olsun kalp atışı varmış doktor bunu bana söylemedi geçen hafta😏 ama şimdi oda yokmuş kürtaj dedi bi hafta daha beklemek istiyorum dedim sorun yok içimiz rahat etsin haftaya gel dedi.Tuhaf bi şekilde kötü hissetmiyorum kendimi ilk düşüğümde hüngür hüngür ağladım günlerce ☹️
Fdnlkmn Duuyguum alışmak değil bu bebeğimi hissediyorum sanki yaşıyo içimde Herşeyin hayırlısı Rabbime çok dua ediyorum bu defa bağışla bana diye🤲🏼🤲🏼
Fdnlkmn [bilinmeyen] evet bilmiyorum bebeğim yaşıyo gibi bi his var içimde Haftaya bakalım olmadı bi hafta daha beklerim
saree Whiteangel111 Ben 6 haftada duymustum ama değişiyo bu durum 🤷♀️ İnşallah en kısa zamanda duyarsın 🙏