Fdnlkmn [bilinmeyen] 11.8 yazıyo geçen hafta da aynıymış doktor kesenin büyümesi normal ama kalp atışı yok dedi.Ben iki üç gündür çok şiddetli öksürük çekiyordum bugün iyice ağırlaştımGrip yakaladı beni.Doktordayken o üzüntüyle bunu söylemeyi unuttuk.Bugün bi müşterim sen hastayken kalp atışı duymaması normal daha erken biraz daha bekle dedi bilmiyorum var mı bi fikriniZ bu konuda beklemekten ve dua etmekten başka çarem yok 😔🤲🏼
FSCMK Whiteangel111 6 7 8 9 haftalarda duyabilirsin canım bende 11 haftalıkken gitmiştim ilk kez doktora o zmn kalp atışını kesesini herşeyini gösterdi bence acele etme biraz
Whiteangel111 Bende 7+2 oldum bugun yogun mide bulantisindan doktora gitmistim kalp atisini dinledim bebegimi gordum o kadar guzel bi duyguki sanki artik rahatca sevinebilirim gibi geliyor 🐣🤰