Asliemirpeker Selamlar 20+2 yiz... bende kayserideyim. Aslen ankaralıyım ama... yıldızevlerdeyim 😍👩👧 hamişcanlar
Filizismail FSCMK Akif yılmazın 80 TL o daha düşük ama iyi bi doktor değil bence sezeryan yapıyor herkesi
FSCMK Filizismail gönül hanım normalci diye duydum canım benimde istediğim şey normal Doğum gönül hanımı burda tavsiye ettiler gidiyorum memnunumda
Dilara38 Kubraileri canım kaç haftalıksın bende bu doktora devam etmeyi düşünüyorum da ilgilimi nasıl