Ozan_esra Kubraileri ahhh evet evet biliyorum şurası kız ☺️ Beklerim vallahi havaler ısınınca dışarıdada görüşürüz ♥️
Aysenur3858 DiplomaliEvHanimi cok üzüldüm cnm sabır versin allah bnde 3 bebek kaybettim böyle bilirim acısını
FSCMK Ozan_esra keşkemmm nerde yahyalı bağlamındayım artık 😂😂😂memleketi terk ettim sma sık geliyorum gerçekten Kayseri’de olmuş olsaydım hepinizi davet ederdim ya çok severim gayserilileri can kan insanlar birazda dedikodu
DiplomaliEvHanimi FSCMK vala oyle yaaa ama iste bende gurbetteyim guzl olurdu karsi yaka cafenin asagi sokagindalar tam bilmiyom saglik ocaginin oralarda 🙄
Duyguluklu Ayselhmrc bende 19 haftalığım Acıbademden Mustafa taşa gidiyorum.Kırşehir’den geliyorum kontrollere doktor hakkında bilginiz var mı?siz kime gidiyorsununuz?
FSCMK Duyguluklu Kayseriliyim şuanda yahyalıdayım babamla eşim bina yaptılar Kırşehir’e mucura siz neresindesiniz
Glbyz Duyguluklu Duyguluklu bende acı bademe gidiyorum Mustafa taş ı çok önerdiler ama ben Elif Çınar a gidiyorum
FSCMK DiplomaliEvHanimi bende ne gıcıklar değilmi ya burunlar havada 😂😂bende hep evdeyim bacım nörecen ev kuşu olduk
Filizismail DiplomaliEvHanimi hadi ya Rabbim gönlünüze göre versin inşallah yine hamile kalırsınz siz nerede yaşıyorsunuz
FSCMK Filizismail 😂😂evet iyi ben ilk başta tedirgin oldum bu doktor iyise muayenesi neden dğşük diye aman olsun bakalım Doğumu sormadım canım sorarsam söylerim size
Filizismail FSCMK Akif yılmazın 80 TL o daha düşük ama iyi bi doktor değil bence sezeryan yapıyor herkesi