Gull9186 FSCMK sezeryan da normal de aynı demişlerdi bana bir tek erşad beyin fiyatları farklı kendisi belirliyormuş oda .
Heyecanli Ozan_esra merhaba kızlar bende kayserideyim 35 haftalık olduk bizde 🙏kızılay hastanesine sevda ugura gidiyorum
Aysen3311 FSCMK diğer doktorları bilmiyorum ama ersad beyin doğum ücreti 2000 tl sezaryen normal fark etmiyo
Glbyz Duyguluklu Duyguluklu bende acı bademe gidiyorum Mustafa taş ı çok önerdiler ama ben Elif Çınar a gidiyorum