Dilek54 Meryem2200 ellerin sis değil mi ya ayak bileklerinin üst kısımları dizin yani parmağınla az bastrdgnda parmak izin çıkıyor cokuyo o bastrdgn bı sure öyle kaliyo oradan da anlarsın
Semisko Dilek54 beni kardiyolaojiye hiç göndermediler sanırım tansiyon yükselmedi o yüzden sadece nefroloji ye gönderdi böbrekte sıkıntı çıkmadı
Dilek54 Duyguxx bide ben idrarım azıcık gelse bile lavobaya gdym hemen çok rahatsız ediyor beni sanki çok idrarım varmış gibi hissi veriyor
RumeysaAkd Dilek54 kaç haftalıksınız onun bebeğin artık büyüdüğü için aşağıya baskı uygulandığından oluyordur son aylarda herkeste olur
RumeysaAkd Duyguxx yani doktordan doktora değişiyor tabi ki bazı öneriler, yükseldiği anda düşene kadar uzanıp dinlemek en iyisi ama gün içinde yarım saat yürüyüş yapmak tansiyonu dengede tutar Allah’ın izniyle 😊
Dilek54 RumeysaAkd onu bilmiyordum bnm başıma ağrı gryo gözlerim yanıyor çıkacak sanki yerinden öyle hissediyorumm
Dilek54 Derinminakolay siz ciddi misiniz geçmiş olsun bebeğiniz nasıl bişi soracam kaç çıkıyordu protein idrarda
Derinminakolay Dilek54 protein 3 pozitif cikiyordu cok yuksekti gebelik zehirlenmesi dedi doktorum direk oda annede bu sekilde devam ederse bobreklere zarar veriyormus. Tansiyonum düşse de protein kacaginin tek cagresi bebegi dogurmak
Dilek54 alyavetuna bnde öyle bı hikaye okudum Allah'tan bişi olmadı ikisine de ama benim de basima geleceğini bilmiyordum gerçekten kötü bişi bu tuzu yemicem bu akşam 15 8 çıktı limonlu su içtim 12 6 düştü
alyavetuna Dilek54 canım ya vallahi allah korusun hiç ihmale gelmez çok dikkat et rabbim sağlıkla hayirla kucağına versin. Hiç yalnız falan kalma. Çok geçmiş olsun
Dilek54 Meryem2200 ödem var cnm sende ilk diz de başlar sonra el parmaklarinda olur alyanslarin dar gelir sonra ayakların siser