Derinminakolay Dilek54 protein 3 pozitif cikiyordu cok yuksekti gebelik zehirlenmesi dedi doktorum direk oda annede bu sekilde devam ederse bobreklere zarar veriyormus. Tansiyonum düşse de protein kacaginin tek cagresi bebegi dogurmak
Dilek54 Derinminakolay iyi Allah'a şükür rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah en yakın zamanda
DamlaKck Dilek54 biz 24 saatlik idrar bakmamıştık. Tam İdrar Tahlili’nde protein++ çıkmıştı, iki gün tansiyon takibi yaptık, 17-12’lere kadar çıkınca, gebelik zehirlenmesi teşhisiyle acil sezeryana alındım.
ilkanneilkbebek Dilek54 canım eşimde var o yüzden çok iyi biliyorum çok proteinli ürünler tüketiyorsun ve böbreğin onları süzüp geçirmekten yorulduğu için direkt idrara karıştırıyor, hayvansal ürünlerden uzak durmalısın et peynir tavuk vs protein bulunan her üründen uzaklaşıp perhiz yapman lazım + tuzu kesip suyu arttırmalısın
Dilek54 ilkanneilkbebek tmm canm öyle denerim keserim bakalım inşallah düzelir teşekkür ederim canım benim
Mervenuryakup Dilek54 canm benimde tansyonum yükseliyordu idrarda da protein vardı kardiyolog alfamete basladı başladıktan bir gün sonra tekrar idrar verdim proteinden eser yok tansyona baglı olarak idrarda çıkıyordur preeklampsi değilse tabi
Meryem2200 DamlaKck insallah benimde oyle bir riskim varsa en azindan 34 haftayi gorurum 😐 suan 27+2 yiz
DamlaKck Meryem2200 sizinki gibi erken haftalarda takip yapılıyor diye biliyorum, benim gebeliğim zaten 37 haftayı geçtiği için bekleme ya da uzun takip yapma gereği duymadık. Erken haftaysa ve durum riskliyse yatış yapıp takip ediyorlar diye biliyorum. İçinizi ferah tutun.
gokturkhicret55 Dilek54 canım bende 36+5 deyım bugun ama dört gun önce tespit edildi bu cuma gunu dogum baslatılacak gebelik zehırlenmesi yaşıyormusum değerim 341,24 senın kac cıktı kı