Maysaland sevincsarac oyy size de maşallah hayırlı olsun rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eder inş
Saadet01 Sat gore 7+6 olmam gerekirken dr gec dollenme olmus dedi . Suan kac haftalik oldugunu bilmiyorum geven hafta kdse gorunde . Haftaya muayenem var
Masalceren Saadet01 bende 8.haftaya girdim sanıyordum ama 6 ya düştüm benimde geç dölenme olmuş ilk bebeğimde öyle olmuştu şimdi 8 yaşında kızım oluyor böyle seyler herkesin yumurtlama gününfarklı panik. Yapmamak lazım 😊🙏
Ernika Merhaba kızlar ben de 5+5 hamileyim kesemizi gördük Allahın izniyle Kalp atışı için randevuyu 30 nisana verdi doktorumuz Rabbim hepimizin kuzularını bağışlasın inşAllah 🙏
annevebebek17 Bende 7+4 um kesemizi bebegimizi gördük çok şükür nasipse kalp atışını duyacağım bugün 😍😊
Ozgur94 Hilaltgt ben 3 aralık annesiyim. Gönlüm tabi biraz erken gelmesinden yana çünkü 30 Kasım’da babamız bedelli askerliğe gidiyor
Ernika Ozgur94 Benim de bebeğim 18 aralık gözüküyor aynı şekilde babamız bedelliye gidecek o tarihlerde 😳
Ozgur94 Ernika iki taraf için de çok zor bir durum gerçekten en büyük destekçimiz yanımızda olmayacak malesef
Ernika Ozgur94 evet çok zor neyse hayrılısıyls o günlerimiz sağlıkla gelsin de babalarını bekler kuzularımız kucağımızda ❤
Yardimcianne Merhaba aranızda kalp atışını duyduktan sonra progestan kullanan var mıdır peki? Ben kalp atışını duydum şükür ama doktor bebeğin eşinin arkasından küçük bir siyahlık gördüğü için progestan verdi yutma yoluyla ilacı almamı tavsiye etti. İlk günlerde çok korktum fakat ilk 3 ay düşük riski herkeste oluyor sanırım?
Birkalpdaha Yardimcianne progestanı kullanmayanlar yok gibi bişey artık galiba canım ben 9+1 im kalp atısını duyduk ama düşük tehlikesi var dedi 3.haftadan beri devam ediyorum 12ye kadar devam edecekmişim
Gulhan46 Yardimcianne evet bana da verdi progestan ilk gebelik diye bir de kist var gibi dedi fakat emin olamadı ama ben kullanmak istemiyorum progestan 🤦♀️🤦♀️
esrosatt benimde geç döllenme galıba çünkü doktora gittiğimde sat a göre 5 hafta 4 günlüktü usg de 4+6 çıktı ama beta hgc 5130 du nasıl takıp edecem bilmiyorum kalp atışı ıcın 10 mayıs’a aldım randevuyu geç ama emin olmak için 🙈Allahım kalp sesi duymayı nasıp etsın inşallah 🙏