Hilaltgt adet gecikmesinin 10. Günü falan gitmek lazım herhalde . Ben çok erken gittim . Kalp atışını duyana kadar 3 kere muayene oldum . Birinde kese göründü . Sonra yolk kesesi . Sonra kalp atışı . Kaç attığını söylemedi doktor . Bende sormadım o sesi duyduktan sonra hiç aklıma gelmedi . Zaten bi sorun olsa doktorun sana söyler fazla kurcalamaya gerek yok bence . Yoksa çok takıyor insan .