Gulhan46 bende kullanmalısın bebek varsada tutunmasını arttırıyor. Benimde 2. Gebeliğin doktor hamileyim dediğim an bakmadan verme progestan daha iyi tutunsun dedi kendi doktoruna gittim devlette ki doktor progestan verdi kullanmalimiyim dedi uygun gördüğümüz hastalara çocuk rahat tutunsun diye veriyoruz dedi.