40+5 de nişanım geldi başka hiç bir belirti yoktu.Tam 41 olduğum gece sancım başladı , sabaha kadar sancımı evde çektim sabah olduğunda sancım 4 dakikada 1 e düşmüştü artık ıkınma isteği gelmisti bana.Hemen hastaneye gittim açılmam 3 cm di 1 saatte orda sancı çektim ama sancılarım hemsireler ve doğru nefes alıp vermem sayesinde çok rahat geçti.Açılmam 10 cm bulunca suyumu patlatıp doğumhaneye aldılar çok şükür 2 ıkınmada oğlumu kucağıma aldım.Öyle rahatladım ki sanki anamdan yeniden doğmuş gibiydim.Sadece gecede uyumayıp sancı çektiğim için yorgundum.Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin insallah