Normal.dogum yapacak herkese nacizane tavsiyem şudur kesinlikle ilk sancıları evde çekin direk hastaneye gitmeyin derim. Bu benim fikrim ben böyle yaptım ve cokda rahat oldu. Hastaneye gittiğimde 8cm açılmam olmuştu 2cm de hastanede öldü 2saat içinde sonrasında doğuma girdim hemen.