Bende benimkini yazayım
Eşimle bir sene bebek için uğraşmıştık. Bu süreçte ailesi yüzünden evliliğimiz çok çatırtadı ve son süreçte boşanma kararı aldık. Eşim evi terk etti. Bu sırada adetimin geçtiğini fark edince doktora gittim kan testi yaptılar negatif zehirlenmişsin diyip geri gönderdi. O gece rüyamda başka bir hastaneye gittiğimi ve hamile olduğumu gördüm uyandığımsa sabah ezanı okuyordu hemen sabah namazını kılıp dua ettim.. sabah olduğunda başka hastaneye gittim ve kan testinde hamile olduğumu öğrendim.. ilk bebeğim hem evliliğimizi kurtardı hemde hayatıma büyğk bir anlam kattı. Oğluşum 40 haftalık muanesine gittiğimde doktor kilolu normal doğuramazsın sezeryan dedi ve beni o gün sezeryana aldı. Paşam 4470 kg 53 cm doğdu şuanda 3.5 yaşında...
Gel gelelim eşimin anlayışsızlığından dolayı biz yine boşanma süresine girdik çocuğu pedogağa götürdük derkeeeennnnnn ben gene hamile 😂
Şimdi 6 haftalığım herşey yolunda eşimlede sorunları hallettik aile terapistine gidiyoruz napalım rabbim ayrılmamızı istemiyor 🙂