Zeynep7492 zaten benm rahim agzi kisaligndan erken dogum riskim wardi 2 bucuk ay yattim oyle. Ama su son 10 gundr kalkmstm hafif hafif gidip geliyodm cuma kontrolum wardi iki gun oncesi yani carsambadan hafif hafif sancilarim oluyodu bende yalanci sanci diyodm cnku oyle oluyomus. Persembe gecesi belim karin altim hafif sancilandi esime soyledm sancim war diye gel uyumaya calisalm artarsa gderiz zaten yarin kontrolumz war dedi neyse ben gece 1e kadar otrdum sonra geldm uyudm sabah kalktk gittik 🙄 nst cekildim sanci cikmadi ama muayenede doktor once hersey yolunda dedi sonra bi bakti bebek bayagi inmis alttan bakmam lazm dedi bakinca ooo 5 cm acilman war dogum baslams dedi ben bi şok oldum normalde hemen korkar aglarim ama aglamadm bu defa cnku dogurcak gibi hissetmiyorum ki😂😂 hemen yatralm dedi bende kabul etmedm once kuafore gdecm dedim hayir senin bacaklarina bakmayz dedi 😂 ewe gdeym dus alip oyle geleym dedm (maksadm sancimi ewde cekmek suni almamak) ama onuda kabul etmedi riskleri soyleyince el mahkum kaldm. Yatisimi yaptk nstye bagladlar bi sure snra ebe suyumu patlatti ebede bizim akraba 🙈 sancida hic bagrmadim hep dua ettim 10 cm olunca doguma alindm ama ne yalan soyleyim ölüm gibi bseydi yaa kendim ıkınamadm sagolsun 110 kiloluk ebemiz ustume cikmasiyla bebegm dunyaya geldi 😂✌