Pnr_jr Anarmal derken o niyetle demedim yani bebegin anaröol oldugunu demek istemedim benim pek bilgim yok etradımdakılerin dedigi gibi ya haftasına göre bir iki hafta önde gelişiyordur ondan kilosu fazladır yada doktorlar soruyor şeker yüklemesi yaptın mı diye şekerle ilgili bi hastalık olablir :) tabiki hrr hastahane farklı söyler ama cok yüksek bi rakan söyledi onun için şaşırdım inşşllah normal hiçbir sıkıntısı yoktur