Haceryalcn Mrym_sld maşallah neyle beslediniz özel bir formül varmı ☺️Tarif ettikleriniz sancıya benziyor ufak ufak nstye denk gelmemiştir
Mrym_sld Haceryalcn özel bişe yapmadım eşimde bende yapılıyım sanırımmondanno sekılde 😄🤲🏻 Aynn nst de süreklı uyur uyandırmak ıcın ugrasırım🤦♀️
Liya00 35+1 2500 gr. Makat bile değil ayak geliş dedi doktor. Pozisyon değiştirmezse sezeryan olacak mecburen
1anne1bebek Haceryalcn korkma sakin davran olurda Doğum başladığını anlarsan neler yaparsın onları planla
Tiredmother 34 te 2100 civarıydı 36+3 üm gitmedim henüz doktora ama sırt ağrım çok 38 e girmeden doğurmak istiyorum resmen😄 aşırı hareketli bi kızım var içeride sabırsızlanıyoruz kavuşmak için😍
Cinars16 Yamanbebek valla canim hatirlamiyorum suan saglikli olsunlarda kilo hic onemli degill ben suan hastanede yatiyorum nst kalp atisini duzgun alamadigi icin 😕
Anonimane_150 Bende yarın tam 37+0 olucam ama ne bel agrısı ne yalancı sancı hiç biri yok en son üç hafta once gittim. Yarın çatı muayenesi yapıcak bakalım doktor ne diyecek galiba 41 e kadar doğuramıcam 😅😅 Herkesin anlattıgı kadar zorluk çektmiyorum acaba neden bende bir problemmi var diye düşünmüyor değilim 😟😟😣
Haceryalcn Anonimane_150 bende bugün tam 37 oldum benim maksimum on gün daha içerde durur zaten zorunlu sezeryan olucam son üç gündür çatı ağrısından duramıyorum yürüyemiyorum kafayı dayadı iyice
Purelove Anonimane_150 aynen ya bende 36-4 hiç bi şikayetim yok arada bel ağrısı oluyo adet gibi ama hemen geçiyo olmaması da ayrı bi dert insan hiç doğurmıcam sanıyo 😂
Duyguukrtgl Anonimane_150 canım bende 36+5 :) maşalllah bize bendede dedikleri gibi hiçbir belirti yok ne güzel rahat geçiriyoruz bebeklerimiz geç geleblir aynen hayırlısı ile.
Hilalaslankumcu 36+2 dün kontrolüm vardı nst de uykusuna denk geldiğimiz için sancı 30 larda çıktı kilosu 3000 gr boyu 47 cm ölçüldü ve kızım her ultrosonda yüzünü gösteriyor o da özlüyor belli ki 😇😇 Doğum şeklim normal diyor doktorum ne olur bilmiyorum son günlerde. Sıkıntılarıma gelirsek yürürken çatı ağrısı çekiyorum dinlenince geçiyor zaten Doğum iznine de ayrıldım bol bol dinlenelim artık 🥰 sağ Salim gelsinler
Burjucan Nuris_3461 canım benim kızım çok az kilo alıyor 36+4 te 2500 dü 37+3 te 2840 olmuş ilk defa bu kadar hızlı kilo aldı seninki de alır merak etme
Nuris_3461 Burjucan inşallah canım Dr bi sıkıntı olmaz dedi hayırlısıyla kucağımıza alalımda inşallah gerisi hallolur 🙏