Haceryalcn 37 hafta oluyorum tam yarın. Cuma günü gittim doktora 3100 gr olmuş adet ağrısı gibi alt tarafım ağrıyo ara ara, sırt ve bel ağrısı bende de var bazen aşağıya bianda baskımı yapıyo bilmiyorum ama çıkıvercekmiş gibi geliyo bi yanma oluyo doktoruma söyledim yalancı sancılar dedi sıklaşınca gel dedi. Doğum şekli belli değil şuanlık normal görünüyo bakalım ilerleyen randevularda neler görücez öyle belli olucak. Böyle