Mine3535 oykusss 3 aylık oldum Canım düzene oturacağını sanmıyorum 😂 bide çalışıyorum akşam 6 da işten çıkınca yemekten sonra ilk işim uyumak ve hiç uyanmıyorum sabaha kadar nolcak bu halimiz 😏
oykusss Mine3535 Valla bitanem az önce televizyon izleyeyim derken tekrar uyumuşum. Yemek bilr yemek istemiyorum surekli uyumak istiyorum uyku canavarı oldum 🤣
Hzlhakko oykusss ben 8 haftalık oldum d vitamini eksikliği ve şekerim var maalesef ve uyku bitkinlik yapıyor ağrıdan uyuyamıyorum kemiklerim ağrıyor meğerse d vitamini eksikliği yapıyormuş siz baktırdınız mı Bunlara?
oykusss Hzlhakko kuşum ben hamile kalmadan önce Tiroid hastalığım çıkmıştı onunla beraber de bende demir eksikliğim vardı onu tamamladı doktor. Şuanda İmom diye bı vitamin kullanıyorum gebelik için gözle görülür bir vitamin eksikliğim yok belki de yeni olduğu için uyuyorumdur. Ama cidden can sıkıcı biraksalar 24 saat uyurum sanırım 🤣
oykusss Enemel Uyurgezer gibi oldum . Sağlıklı uyuyamıyorum sanirim. Ya da uykumdan tat alamıyorum. İnşallah düzelir çünkü günün 17 saati uyuyorum 🤣
Mine3535 oykusss bir anne atasözü derki erkek çocukları hamilelikte çok uyku yaptırırmış 😂 herkesten aynı sözü duydum neden ki😂 neden kız değilde erkek 😂
Hzlhakko oykusss ilk 3 Aydan Sonra geçiyor diyorlar canım ben şuan hiç uyuyamıyorum bence uyuman çok daha güzel birsey bebeğinde seninde ihitiyacın var buna ama mutlaka uyandığında çok hareket etmeye çalış ağır iş yapmadan harekette önemli ☺️
oykusss Rbs111 İnşallah inşallah iki haftadir gidip aile hekimliğine kayıt yaptırmam lazim buradaki 4 de kapanıyor ben saat 3 de uyanıyorum 🤣 Alarm kursam duymuyordum zil çalsa duymuyorum 🤣
oykusss Mine3535 Aslında bende erkek hissediyorum biliyor musunuz ? Kız çocuğu hastasıyım aslında hep kız bebeğim olsun isterdim biseyi istersem ben hep tersi oluyor sanırım benim bebik erkek😍
Mine3535 oykusss bende hamile kaldığımdan beri erkek hissediyorum kendimide az çok ona adapte ettim kız olursa çok şaşırıcam😂😂😂
oykusss Hzlhakko Aşkım iş de yapıyorum tabi iki günde bir evi süpürürum ama gene koltuğa gelip yatıyorum su samuru gibi 🤣
hunilimom oykusss 3 ay boyunca ayi gibi yatmıştım 3 4 e kadar zar zor kalkıp yemek yapıyordum yiyip geri yatiyorudm ve hiç uyumamış gibiydim sonra grip pesimi bırakmamıştı daha sonra geçiyor zaten ne kadar istesen de uyuyamiyosun 3 aydan sonra 4.ayında bir enerji patlaması vs yasamistim😂 son aydayim simdi penguen gibi paytak paytak yuruyup usul usul hareket ediyorum
oykusss hunilimom Ahahahahaha çok tatlısın yaaaa yerim !!! Bende öyleyim hep yatıyorum yemek yapmak falan işkence oldu banada yaptığım yemekleri de cidden yanlış yapmaya başladım kendimden birşeyler ekliyorum falan ama sonra öyle yapılmadığını hatırlıyorum. Ama boşa gidiyor işte bı tencere yemek 🤣🤣🤣 özellikle barbunyayi kıymalı yaptığımı asla unutmiycam 🤣
hunilimom oykusss dün yaptığım bütün yemeklere tuz atmamışım soğan dogramamisim 😂😂 tatsız tuzsuz yedik
Hzlhakko oykusss sesli güldüm kuzum 😂 inşallah geçer ya bence geçicek 8 haftadayım geçecek diye bekliyorum ☺️🤔
Bilgeferhat oykusss hamileliğimin ilk aylarında Progestanda kullandığım için 24 saatin sanırım 22 saatini uyuyarak geçiriyordum o 2 saati de uyurdum da aç kalmamak için kalkıyordum resmen oturduğum yerden bile uyuyup kalıyordum 😂 33 haftalık olduk şuan keşke bir saat deliksiz uyuyabilsem diyorum ama maalesef o yüzden uyu uyuyabildiğin kadar canım 😄
oykusss Bilgeferhat Oyyy tabi tekmecikler dönmecikleer. Allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️ Bende bu tavsiyeyi asla geri cevirmeden uyumaya devam ediceemm. Lisedeyken uyuyamazdik sabah çok erken kalkıyoruz diye , Şimdi baya bı acısını çıkartıcam 🤣
Konul95 Iyi gunleriniz tadini cikartin :) karnin buyudukce yatmada zorlanicaksin hep ayni pozisyon ya sag taraf bebek saga dogru geldigi zamansa hep sol taraf :) becere bildiginiz kadar karni ustu uyumanin tadini cikarin sonra hasret kalicaksiniz :D benim bebek 1 aylik her saat basi uyaniyor :) siz hesap edin simdi uykuyla benim aşkimi hasretim :D
oykusss Konul95 ayyy maşallah tatlı bıdığa , sey bende karnımı üstüne şuan yatamıyorum. Baskı var gibi hissediyorum belki de psikolojik, ama dediğiniz gibi koskaca bı göbuslee uyumak çok çok zor olucak 😍