momof3 bende gece itibariylee 7+4 oldum , bende de bulantı var ama ilaç içtiğim için mecburen kusamiyorum kendimi yatağa gömüyorum öyle uyukluyorum. Mide bulantısı cidden hayattan soğutuyor :( kahvaltı bile yapamıyorum çoğu zaman , ya da sofrayı kuruyorum dinlene dinleme yiyorum bunlarda geciceeekkk 😍 birşeye sahip olabilmek için bazı şeylere katlanmak gerekiyor işte , sağlıklı olsun da ❤️ Bu arada iki tane bebiş mi var sendeeee ❤️❤️😍😍😍😍