DemetDigesu Canım bu ıkılı testler hep yanlıs cıkıyor strese sokuyor ınsanı maddı durumunuz musaıtse fetal dna testı yaptırın nifty dıye gecıyor %99 dogru sonuc verıyor ben yaptırdım bebıs saglıklı sukurler olsun ustune bırde cınsıyetını ogrendık
Turkan38 DemetDigesu evet cnm biz bin pisman olduk ikiliye paylasimlarini goruyordum nifty yaptirdim sonuc bekliyorum diye ama ikiliyi alinca dank etti iste pazartesi kan vericem insallah nifty icin 😔
DemetDigesu Akman19 ben dırek fetal dna testı yaptırdım canım doktorum onermıyor bunlar eskı ve yanlıs sonuc veren testler dedı
Turkan38 Candaan zaten tarama testleri risksiz ciksada down sendromu riski varmis bu yuzden biz fetal dna ya karar verdik bu ikilem cok kotu bir duygu😔
Turkan38 Akman19 Pap-a 0.33 mom Bhcg 1.67 mom Kombine 1:1095 Ikili 1:152 Yas riski 1:1399 Trisomy 13/18 +nt <1:10000 Burun kemigi 2.59 Ense 1.3
Akman19 Turkan38 canım benimde papp a değeri düşük olduğu için riski asagı cekmiş normalde o değer 0.40 üstü olmalıymış
DemetDigesu Turkan38 canım cok dua edecegım emınım guzel cıkar sakın uzme kendını beklemek cok zor bılırım 1 hafta ıcınde elınde olcak😘
Turkan38 DemetDigesu 7 ile 10 gun arasi dediler evet bu belirsizlik cok zormus ne yedigimin tadi var ne ictigimin Rabbim temiz sonuc nasip ederde paylasirim sen gibi duanizi eksik etmeyin kaca yaptirdin sen niftyi
DemetDigesu Turkan38 canım benım 4 gunde geldı ben ıtalyada yaptırdım epey pahalıya mal oldu 850 euro odedık ama goz rengı sac rengı cinsiyet extraya gırıyormus ondan ucret yukseldı 700 euro normalde
Mehlikan1 Turkan38 canım o testler kesin sonuçlar değil. İhtimal varmı yokmu ona bakıyorlar ve emin ol çoğulundaysa yanılıyorlar. Risk grubundamısın değilmisin ona bakılıyor kesin sonuç değil o sonuçlar canını sıkma
Turkan38 Mehlikan1 aynen sadece bir ihtimal icin hamileligim zehir oldu basindan beri kanamam vardi tam gecti bi hafta rahatladim sonrada bu sinavdayim sonu selamet olsun insallah muslümanin muslümana duasi kabul olur eksik etmeyin
tgbaylmz Turkan38 bende yaptırma gereği duymadım istiyordum aslında ama doktorumla konuştuktan sonra fikrim değişti hiç üzülme herkesin başına illaki birşeyler geliyor dua et bol bol inşallah birşey olmaz herkes bebeğini sağlıcakla kucağına alır
Turkan38 tgbaylmz kesinlikle ama kesinlikle yaptirma ultrasyon o kadar normaldiki birsey cikmayacak dierek yaptirdik ama sonuc bu bosuna ihtimal icin yipraniosun yapmasak bunlari yasamayacaktik
Turkan38 Akman19 ben fetal dna yi yaptircam biz esimle cok huzursusuz bir düsugüm var bundan once bunda basindan beri kanamam vardi kan civiltici birsuru savas afalladik rahatlamamiz lazim netlige ulasmamiz lazim
Turkan38 Burcuxyz 24 yasindayim canim Kombine 1:1095 Ikili test 1:152 Yaş riski 1:1399 Trisomy 13/18+nt <10000 Papp-a 0.33 mom Bhcg 1.67 mom