Turkan38 canım stres yapmamaya çalış benimde afp mom tahlili 2 3 katı yüksek çıkmıştı inan kabuslardan uyuyamiyordum bi hazırlık yapamadım elim ayağım resmen soğumuştu stresten 5 ayda detayliya girdim şükür ordaki doktor ben bi sorun bulamadım dedi sonra doktoruma gösterdim şükür oda sonuçlar iyi demişti o yüzden bu tahlillerin yuzdeligi yok doktorda demişti zaten kesinliği yok bu tahlillerin diye hatta kimisinin 4 5 katı yüksek çıkmasına rağmen doğumda sapa sağlam doğuyorlar demişti