Turkan38 canım eskiden böyle testler vs yoktu biraz rant kapısı gibi bu durum çok örnek var downlu bile dedikleri sağlıklı doğuyor allahım sağlıklısını hayırlısını nasip etsin genetiğinizde böyle şeyler yoksa olmaz bence bişey korkma benimde hersey normal dediler yaş riskim çıktı direk amniyosentez diyorlar düşük riski var onda da niye göze alayım fetal dna da pahalı ikili üçlü dörtlü yapılmasın diye yurtdışında direk bunu yapıyorlarmış burda hepsini yaptırıyorlar insanlara doktorlar komisyon bile alıyor yaptırdığınız yerler kim yönlendirdi diye sorup not alıyor doktora para gönderiliyor öyle duyumlarda aldım bu duruma kızdığım için içimden gelmiyor fetali de yaptırmak para tuzagı