Sedahatun Gizemduman benim sanki regl olacakmışım gibi kasıklarıma ağrı giriyor ve sürekli uyuyorum 🤷🏻♀️
Susamtanesi-1 Benim hazımsızlık ve bel agrısı cok fazla oluyor canımçok şükür kasık agrısı fazla kalmadı
Sedahatun Deletedmom3342 merhaba 🙋🏻♀️ Benim de ikinci gebeliğim ilkinde bebeğin kalbi durmuştu. Şimdi 5+1 deyiz, Normal doğum tarihi 19 Aralık görünüyor🙏🏻 Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤗
Dilankrgc Merhaba bende 32 yaşındayım 6+5 haftalık olduk ilk gebeligim 10 yıl sonra mucizemiz geldi şükürler olsun bende aralık annesi olucam sizler gibi inşallah
Ervam16 Ececce hamd olsun iyi ama ben biraz zorlanıyorum tabi aşiri derecede yorgunluk uyku ve bulantı var bide hala biraz stresliyim sizde nasıl durumlar strst te doktorum bir ay sonraya çagirdı o zamanı iple çekiyorum uzun ni süre sanki
Brk10 Merhaba benimde ilk hamileliğim 7+5 iz bizde. Allah hepimize sağ salim kazasız belasız kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı inşallah kızlar🤰🏻🥰
Naz60 Elif28 Konak hastanesi Ergün Bey çok memnunum birçok tanıdığımda onu tercih etti aynen devam edicem yinede teşekkürler :)