Deletedmom0036 ben size şöyle söyleyeyim
Adet döngüsü falan bilmiyoruz yumurtlama takibi de yapmadık son adetten itibaren 27. Gün ilişki oldu diyelim döllenme oldu gebelik gerçekleşti 13. Gün karından kese görünür mü ve idrar testinde iki çizgi de çok koyuydu saniyeler içinde koyulaştı
Doktor haftasıyla uyumlu dedi her kontrolde
Sizce 13 günlük gebelik kesesi karından görünür müydü yoksa daha önce mi gebelik olmuştur