Dilber63 2. Yumurtlamada gebe kaldığındn eminsn dmi cnm . Gerçi değernw göre öyle oluyor sanrn dimi 30 marttaknde olmuş olsa baya yksk olurdu değer sanırım.
Bende 2 yumurtlamayıda değerlendirdm .
2. Yumurtlamada koyu olduğu ilk günü değerlendirdk sonra 2 gün olmadı(ovulasyon hala koyuydu buarada)
Sonra bugn yine değerlendirdk .
Sonrasnda yine ovulasyon yaptım bu sefer çizgi silikleşmişti baya hemde .
Yumurtam çatlamış 🙏🏻
İnşallah benim meleğimde tutunmuştur bana😊