Dilekmurat eoa yani normalmi bilmiyorum ama ben 38 haftalık olmama rağmen 34 haftaya göre daha fazla hareket alıyorum isterseniz doktorunuza danışın 🙏🏻Bitter çikolata yiyin bebekler harekete geçiyor 🧿fazla aç kalmayın ve bol bol yiyin
1umutturyasamak 36+3 2775 gram 40 a kadar beklemek istemiyorum ☹️ Kontrollerin haftada birmi 15 günde birmi acaba Dilekmurat
Gyed Dilekmurat 37 .3 günlüğüz bebegim 3.500 kilo maşallah diyelim önden gidiyo dedi doktor 29 nisan doğum olacak
Atmy Gyed benimde 36 da 3020 gramdı. İri gidiyomuş. Normalmi yapıcaksınız net tarih nasıl veriyolarki öyleyse
Dilekmurat 1umutturyasamak ben 15 günde bir gidiyordum ama doktor bu sefer haftaya gel dedi yanı 7 gün sonra gidicem 🤲🏻🙏🏻🧿😊umarım sağlıkla gelir de haftası önemli değil canım 🤲🏻😘
Ozgesvndk Dilekmurat 37+2 yim ben de canım 2900 kilosu. Haftaya çatı muayenesi var bakalım. Şu anlık normal doğum gibi inşallah
Popmum Dilekmurat 37+4teyim. kilosu 36+6da 2716 gramdı. Şimdilik normal doğum görünüyor. Bugün tartıldım iştahım artmasına rağmen 2 kilo vermişim çok üzgünüm moralim bozuldu inşallah bebeğimden gitmemiştir 🙁
Dilekmurat Popmum ayyy şakın üzülme sanırım sende benim gibi olmuşsun 😊bende zayıflamıştım ama bu hafta gittiğimde eski kilomda olmama rağmen bebeğim kilo almıştı🙏🏻☺️Sorun yok yani telaş etmeyin
Sezgin Dilekmurat 36+6 allahım o kadar mutluyum ki iş yerinde son günüm😍😍 bebeklerimiz sağlıkla gelsinler ben kesim konuşmayı sevmiyorum normal doğum yapmayı çok istiyorum ama rabbim ne yazdı bilinmez 🙏 hayırlı doğumlarımız olsun inşallah
ozge_yasin_budak Dilekmurat Amin canım Allah razı olsun rabbim isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin inş 🤲
Popmum Dilekmurat inşallah almıştır zaten biraz sınırlarda gidiyor diğer bebeklere bakınca. Ben iyi besleniyorum ama neden verdim anlamıyorum
Popmum Dilekmurat hep aynı tartıda ölçülüyorum dengesiz gitmesin diye bakalım cumartesi öğrencem bebişimden gitmesin