Dilekmurat Sevgili anneler merhaba hepinize 🧿😊 Kaç haftalık oldunuz? 🧿37+5 bebeğinizin kilosu ne kadar oldu ? 2kilo750 gr doğumusunuz nasıl olucak inşalllah🙏🏻😘🤗normal Doğum olucak benimki🥳😅🤲🏻İnşalllah
ozge_yasin_budak Bizde gece 12 den sonra İnş 31 haftalık olucaz sabah randevumuz kızlar doktor ne zaman bakıyor da normal doğum veya sezeryan dio
Dilekmurat ozge_yasin_budak canım eğer ilk çocuksa normal olarak bekliyor ama 38 haftalarda felan çatal müsbeti oluyoruz ona göre normal diyor veya sezeryan 🤲🏻🥳🙏🏻Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza 🧿
Dilekmurat Mia88 ayyy maşalllah maşalllah 🧿😍🥰 ikiz bebek sizinki allah yardımcın olsun inşalllah🙏🏻🤲🏻Benimki de kız olucak inşalllah 😍🥰
defnekrmn Dilekmurat 37+3 haftalığız kilomuzda 3 😍😍 şuanlık aksi bi durum olmazsa normal Doğum olucak 🙏
ozge_yasin_budak Dilekmurat Amin canım Allah razı olsun rabbim isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin inş 🤲
Dilekmurat eoa yani normalmi bilmiyorum ama ben 38 haftalık olmama rağmen 34 haftaya göre daha fazla hareket alıyorum isterseniz doktorunuza danışın 🙏🏻Bitter çikolata yiyin bebekler harekete geçiyor 🧿fazla aç kalmayın ve bol bol yiyin