Popmum Dilekmurat hep aynı tartıda ölçülüyorum dengesiz gitmesin diye bakalım cumartesi öğrencem bebişimden gitmesin
Cemrenin-yavrulari Dilekmurat 36+6 olduk bizde pazartesi doktorumuz var en son 34. Haftada 2600 gr dık bakalım çok merak ediyorum 😍 ilk çocuğum normal Doğum olmuştu inşallah yine normal Doğum yaparım 🙏🏻 Çatı muanesi oldunuz mu
Dilekmurat Cemrenin-yavrulari bende Pazartesi günü gidicem kontrole canım 🤲🏻🧿sanırım Çati muayenesi yapısal doktorum 🙂
Cemrenin-yavrulari Mia88 ne kadar şanslısınız maşallah bi kız bi erkek. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏🏻
Kahramanlar 33 olduk 2 hafta en azından dayan dedi dr sancılara dayanamıyorum sezeryan olacam 2100 dü en son ne olur dua edin
Dilekmurat Kahramanlar rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşalllah 🙏🏻Kendini korkutma rabbim bu hayırlı akşamda size güç kuvvet verir inşalllah🧿🧿🧿🧿
Atmy Gyed benimde 36 da 3020 gramdı. İri gidiyomuş. Normalmi yapıcaksınız net tarih nasıl veriyolarki öyleyse
Susuem Dilekmurat 34+2 2300 gr olmus bizim küçük paşa 🤗 normal doğum olacak inşallah çatı muayenesi sonucuda uygun dedi doktor bakalım bekliyoruz 😊
Ygmrkspgl 37+3teyiiz 3400 kilosuu normal düşünüyorum fakat henüz belli değill çatı muayenesi yapmadı doktorum 🤷🏻♀️ sağlıkla doğsunlar insallah 🤩🤩🥰🥰
Selma067 Dilekmurat merhaba canım 36+6Haftalık olduk bugün dünkü kontrolumde 3260 gram di oğlum inşallah normal doğum olacak 😍
senayck Dilekmurat 37+6yim bende 4gun önce 3400 gramdı devlette doğum yapacağım için normal gözüküyo şimdilik 2hafta kaldı ama geçmek bilmeyecek gibi 😊
Dilekmurat senayck hayırlısı olsun inşalllah canım 🤲🏻Normal doğması çok iyi 👍🏻 allah kolaylık versin inşallah👐🏻