Saadet01 Sltnshn benm sat gore 7 haftalik olmasi gerekiyodu . Ama gec dollenme olmus dedi ve keseyi daha dün gorduk . 2 hafta sonra gel bebegi gorelim dedi .kismetse insallah Rabbim gonlumuze gore versin Kotu seyler dusunme
Sltnshn Saadet01 peki doktor kac haftalık diyor. Bana gec döllenme falan demedi ama 5+2 de keseyi gorduk bugunde büyümüş kese dedi 2 hafta sonrada kalp atışlarını duyariz dedi ama internette yazana göre coktan gelişip gözükmesi gerekiyor gibi tedirgin etti beni yazanlar
psikopatanne Canim henuz erken..5.haftada kese daha yeni netlesiyor..ben 7+1 de bebegi ve kalp atimini gordum..Ondan once en fazla gorebilecegin kese ve yolk sac adi verilen kisim..Doktorun hakli 2 haftaya kadar netlesir bence stres yapma
Kubosss 6 haftalığız bugün bebeği de minicik gördük kalp atışını da duyduk o herkesde ayni olmayabiliyor panik yapma 🤗
Kubosss Sltnshn amiin Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın bizlere inşallah duyarsın merak etme ☺️
Asmuas Sltnshn benimde 6 haftada kese var bebek yok cuma görmeyi umut ediyoruz 🤗sende bende ve tüm bekleyenler hayırla görelim inşallah
sevgitekes Sltnshn sata göre 7+2 ultrasyon da 6+2 de duyduk kalp atışını öncesinde iki hafta gitmemiştim keseyi görünce
Yldz41 Sevim010 benim son adetime göre 9 haftalık olmam gerekiyor ama geç döllenme olmuş şu an bebeğim 6 haftalık büyüklüğünde
Beyzakkvrak Sltnshn 6+3 vajinal ultrasonla bebegi gördük kalp atşıını duyduk bizde karından ultrasonda 8. Haftada duyduk
Sltnshn Beyzakkvrak 8. Haftaya kadar yolu var ozaman😊 vajinal muaneyi yapmiyor doktorum . Karindan görene kadar çağırıyor
Beyzakkvrak Sltnshn aynen öyle canım şaşırdım benimde tekrarlayan düşüklerim olmasına ragmen kese görünmeden kanamam olmaya basladı sekizinci hafta kadar on kere alttan ultrason yaptılar diyebilirim hastanede yattığım süre boyunca
Sltnshn Beyzakkvrak hadi ya cok tehlikeli ozaman heleki önceden düşük yaşanılmışsa. Benimde bir düşüğüm var . Şimdi de fındık büyüklüğünde kan geldi cok korktum ama şükür icerde kanama gozukmedi. Düşük gerçekten cok zor
Beyzakkvrak Sltnshn rabbim korusun inşallah hiç kalkmadan yat dinlen ayaklarının altına yastık koy yat