Sltnshn canım ben 6+1 oldun 6 haftalık mi oluyor 7 haftalık mi bilemiyorum ama. Burdan bir hanımdan duydum kese 25 mm geçince bebek gorulurmus beb 4+6 da gittimde kese 10 mm idi hergün 1 mm buyurmuş doğruluk payı nedir bilemedim ama bende 3 gun sonra gidicem inşallah kalbinide duyar keseyide gorururm. Geçen hafta dr kesen gayet iyi stres yapma haftaya göremezsek sonraki hafta görürüz 9 haftaya kadar görememek nrmal dedi