Zuhresule canım anneannemin 7 kedisi vardı çocuklarında solunumla alakalı hiçbir hastalık Yok. Eşimin de bebekliğinden beri 3 kedisi olmuş, hiçbir sorunu olmamış. 2 senedir 3 canavarla yaşıyorum , arada bir elimi çizmeleri ve yemek yememiş gibi bana bakıp duygularımı sömürmeleri😅 haricinde zararlarını görmedim. Boşver anlayamazlar bu duyguya sahip olmayanlar. Bu konuda çok cahil insanlarımız zaten, yapacak birşey yok. Umursama. Alabilirseniz Dyson hava temizleyicilerini de tavsiye ederim hem senin için hem de bebek için çok güzel kaliteli hava sağlıyor.